Пятница, 29.03.2024, 14:56
M-Force
Главная | Нарешті і моя автомата - Страница 4 - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 4 из 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Форум » Экипировка » Мастерская » Нарешті і моя автомата (Combat Machine M16 Carbine)
Нарешті і моя автомата
WolfДата: Воскресенье, 25.07.2010, 22:42 | Сообщение # 61
Генерал-майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 400
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
Да... бывает biggrin
 
sharperДата: Понедельник, 26.07.2010, 12:00 | Сообщение # 62
Полковник
Группа: Друзья
Сообщений: 233
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
Quote (Samwa)
можливо, я спорити не буду, просто відверто очікував мабуть інший результат (думаю в тебе ж теж такий стан був коли твій привод не стріляв після "тюна" а вчора в мене вообще день був такий що ппц: згоріла дрель-перфоратор, накрився комп (скоріше за все відео карта) хотів було піти зняти стрес постріляти, а тут ще й привод виє...нувся, короче можеш уявити мій стан як в анекдоті, "страшно в туалет іти "

ндя. веселий деньок
 
SamwaДата: Воскресенье, 05.09.2010, 01:37 | Сообщение # 63
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 299
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
Ну вот, нарешті дійшли руки провести обіцяний "тюн".
Замість передмови, скажу що сьогодні (суботу) нарешті мені прийшла моя зарядка! cool це і стало свого роду каталізатором подальших подій.

Собсно що тюнилось: мінялась пружина (поки що не було бажання (грошей) купувати 120 пружину, а тому просто замінив базову на 110. Кстаті, паралельно хочу відмітити, що під час розборки не виявив однієї деталі (вірніше її взагалі то ніколи в мене і не було) а саме: пружинки яка відштовхує вузол хопапу від баді, тра буде щось придумати.

Далі проводилась смазка циліндро-поршневої системи по методиці Вульфа і правильними смазками smile Результат: фейл. Компресія напроч відсутня sad ПОВНІСТЮ! При затискані вихідного отвору опору взагалі немає:( (фейл не через методику, а через хренову манжетку)

Мінялась проводка на автомобільну. Спочатку думав замінити лише ту що іде до контактної групи, а ту що до двигуна іде не чіпати, але виявилось що мінус іде напряму від акк до двигуна, так що довелось замінити всю проводку. Хрен його знає як я її припаяв, але поки що тримається все :). Кстаті викинув нахрен запобіжник (ну на перший час, поки ключ не поставлю).

Розєми. Тут мав ставити банани, але ...хз видно так стали планети якось раком, бо поставив Т-коннектор (ну бо всерівно розточувати часу і можливостей не було, а що з бананами що з Т-конекторами всерівно на дві окремі частини привод не розбираєтсья. Опять такі, хотів провести експеремент да і навик "паяння" тра прокачувати.

і нарешті кульмінація: двигун.

скажу лише що після того як я замовив і оплатив товар, на слідуючий день у них зявились в продажі мотори G&G. Такі діла.

Описувати процедуру не буду, ібо страшенно хочу спати, да і втомився, скажу лише про результати екзекуції нещасної гвинтівки.
Окремо лише скажу, що процедура тюнінгу йшла без проміжних тестів, тобто розборка, повний тюн, зборка, тест.
Да дорогі товаріщі, батхарт я таки зловив, і такі майже на останній стадії. smile Ізза того що проводка значно товстіша за базову, не вліз двигун...тут можна добавити коментарі тіпа "лол", "нда", "ппц" :)....
але не все так погано в датському королівстві. якось розпихавши ті провода, двигун був засунут куда надо, правда смущало що він там тупо "застряв", але після декількох операцій "всуньвисунь" він вроді як став легше ходити. (прим. тра буде ще укоротити один кабєльчек, а то я зробив його з запасом, що теж добавило "сєкаса" з установкою двигуна).

Так вот, перший тест був на базовому двигуні по двум причинам:
перша, оскільки я випиляв запобіжник, трохи стрьомно було зі старту палити 45 у.е.шний мотор.
друга: хотів подивитись як буде працювати старенький моторчник і чи буде якас відміність.
Затаївши подих і прислухачись до нічних звуків, я з завмираючим серцем нажав на курок....і...БДИЩЬ! ні це не мотор згорів, це привід стрельнув, правда в холосту (якісь трабли з подачею шарів, тінь підоз прадає на нову механу).
Перемикаю в "очередь" і афігієваю від скорострельності і "легкості" з якою старий двигун тягне 110 пружину! cool

Біжу на радостях до себе в майстерню, швидко заштовхую новий двигун і біжу далі лякати сусідів.
Одиночні - норм. очердь - FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU- ітіт же ж його мать, оце то я бнять пулємьота зробив sad звук від черги такий, ніби привод щас на першу космічну швидкість вийде.
Вобщем поставив назад базовий двигун, поки не куплю хоча би 120 пружину, ставити двигун "магнум" класу сенсу не має.
Трохи шкодую що купив новий двигун, все ж таки, що не кажіть а проводка, коннектори, та відсутність лампових транз..тобто запобіжників роблять своє діло, імхо.

Сообщение отредактировал Samwa - Воскресенье, 05.09.2010, 10:55
 
WolfДата: Воскресенье, 05.09.2010, 14:14 | Сообщение # 64
Генерал-майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 400
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
respect Молодца!
Терь и я наконец задумался над целесообразность ПОЛНОЙ замены своей проводки, а не одного только кусочка.

З.Ы. Базовое двигло говоришь после всех этих процедур начало крутить шо дурне??? Ну оно и раньше тебя крутило. Проведи тест временем wink А то опять возможен периодический "клин", у тя так ведь уже было раньше.

 
AsmodianДата: Понедельник, 06.09.2010, 00:58 | Сообщение # 65
Ам есмь Асм
Группа: Администраторы
Сообщений: 333
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
Хорошая статья! Спасибо! Учту при будущем тюне!
 
sharperДата: Понедельник, 06.09.2010, 15:13 | Сообщение # 66
Полковник
Группа: Друзья
Сообщений: 233
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
грац! я вже всіми тюнами на міжсезонні займусь. враховуючи якість зборки свого "гавтомата" мене все частіше і частіше посєщають міслі купити собі якийсь інший, нормальний. подивлюсь
 
WolfДата: Среда, 08.09.2010, 00:46 | Сообщение # 67
Генерал-майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 400
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
А Энди, то как гнал в тряпочку, что мы ему не дали купить такой "классный" дибойз в фуллметал. Небось уже не так этим расстроен, а, Энди??? wink
 
SamwaДата: Среда, 08.09.2010, 10:40 | Сообщение # 68
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 299
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
як на мене то що те, що те уг, і потребує прямих рук і напільніка.
 
AsmodianДата: Среда, 08.09.2010, 18:09 | Сообщение # 69
Ам есмь Асм
Группа: Администраторы
Сообщений: 333
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
Почему сразу такие категорические заявления?
Любой привод требует доработки ибо является базовым (что конечно же с ростом експириенса в страйке поднимает интерес к усовершенствованию ствола). Для каждого, как ты выразился, порог УГшности есть индивидуальным. Кому-то привод за 800 уе кажется недоскональным, а кому-то привод за 200 уе кажется пределом совершенства. Все в мире относительно. Не стоит так критиковать свой КМ. Также как и ДиБойз, который является хорошим вариантом за свои деньги.
У нас каждый, покупая привод, знал на что шел. Я расписал изначально что примерно можно ожидать от наших стволов.
Теперь же слышу одни недовольства... Почему так?
Может просто вы очень критичны к железу, которым играете? ИМХО так и есть... Ибо я тестил и КМ и ДиБойз и другие производители... Играть можно любым приводом. Даже в базе...
 
SamwaДата: Понедельник, 20.09.2010, 13:50 | Сообщение # 70
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 299
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
Провів "очередний" тюн.
Поставив 120 пружину, різниці не відчув. Мотор базовий, новий навіть не ставлю, Стріляє шо дурне, тобто швидко і як помпова рушниця. Кулі летять роєм, я вже не говорю про те що при скрученому хоп-апі вони летять мало шо не вертикально sad Вже цей сезон добігаю з тим що є, а на новий мабуть поставлю тонкий стволик, подивлюсь що з цього вийде.
Ну і компресія відсутня, кулі мало шо не випльовуютсья з дула, хоч і стоїть гардер 120 (прим. така сама пружина в колєгі видає майже 132 м.с., тобто є над чим задуматись).

з.і. серйозно задумався над шарами мілітарист...

 
sharperДата: Пятница, 24.09.2010, 15:37 | Сообщение # 71
Полковник
Группа: Друзья
Сообщений: 233
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
Quote (Asmodian)
У нас каждый, покупая привод, знал на что шел.

так точно. і точнісінько як і з трьохточкою, тепер я точно знаю чого хочу =) для того щоб оцінити щось хороше, треба спочатку попробувати всяке гівно biggrin biggrin
а наразі - я не кажу що цей привід вже зовсім гівно-прегівно. просто ці його "децкі балєзні" тіпа люфта ствола і цев"я просто дратують.
 
WolfДата: Среда, 06.10.2010, 22:31 | Сообщение # 72
Генерал-майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 400
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
Quote (sharper)
"децкі балєзні" тіпа люфта ствола і цев"я просто дратують.

Ну это по всей видимости нужно довести самому до у ма раз и навсегда. Там не сложно.

 
Форум » Экипировка » Мастерская » Нарешті і моя автомата (Combat Machine M16 Carbine)
  • Страница 4 из 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024Бесплатный конструктор сайтов - uCoz