Ну вот, нарешті дійшли руки провести обіцяний "тюн".
Замість передмови, скажу що сьогодні (суботу) нарешті мені прийшла моя зарядка! це і стало свого роду каталізатором подальших подій. Собсно що тюнилось: мінялась пружина (поки що не було бажання (грошей) купувати 120 пружину, а тому просто замінив базову на 110. Кстаті, паралельно хочу відмітити, що під час розборки не виявив однієї деталі (вірніше її взагалі то ніколи в мене і не було) а саме: пружинки яка відштовхує вузол хопапу від баді, тра буде щось придумати.
Далі проводилась смазка циліндро-поршневої системи по методиці Вульфа і правильними смазками Результат: фейл. Компресія напроч відсутня ПОВНІСТЮ! При затискані вихідного отвору опору взагалі немає:( (фейл не через методику, а через хренову манжетку)
Мінялась проводка на автомобільну. Спочатку думав замінити лише ту що іде до контактної групи, а ту що до двигуна іде не чіпати, але виявилось що мінус іде напряму від акк до двигуна, так що довелось замінити всю проводку. Хрен його знає як я її припаяв, але поки що тримається все :). Кстаті викинув нахрен запобіжник (ну на перший час, поки ключ не поставлю).
Розєми. Тут мав ставити банани, але ...хз видно так стали планети якось раком, бо поставив Т-коннектор (ну бо всерівно розточувати часу і можливостей не було, а що з бананами що з Т-конекторами всерівно на дві окремі частини привод не розбираєтсья. Опять такі, хотів провести експеремент да і навик "паяння" тра прокачувати.
і нарешті кульмінація: двигун.
скажу лише що після того як я замовив і оплатив товар, на слідуючий день у них зявились в продажі мотори G&G. Такі діла.
Описувати процедуру не буду, ібо страшенно хочу спати, да і втомився, скажу лише про результати екзекуції нещасної гвинтівки.
Окремо лише скажу, що процедура тюнінгу йшла без проміжних тестів, тобто розборка, повний тюн, зборка, тест.
Да дорогі товаріщі, батхарт я таки зловив, і такі майже на останній стадії. Ізза того що проводка значно товстіша за базову, не вліз двигун...тут можна добавити коментарі тіпа "лол", "нда", "ппц" :)....
але не все так погано в датському королівстві. якось розпихавши ті провода, двигун був засунут куда надо, правда смущало що він там тупо "застряв", але після декількох операцій "всуньвисунь" він вроді як став легше ходити. (прим. тра буде ще укоротити один кабєльчек, а то я зробив його з запасом, що теж добавило "сєкаса" з установкою двигуна).
Так вот, перший тест був на базовому двигуні по двум причинам:
перша, оскільки я випиляв запобіжник, трохи стрьомно було зі старту палити 45 у.е.шний мотор.
друга: хотів подивитись як буде працювати старенький моторчник і чи буде якас відміність.
Затаївши подих і прислухачись до нічних звуків, я з завмираючим серцем нажав на курок....і...БДИЩЬ! ні це не мотор згорів, це привід стрельнув, правда в холосту (якісь трабли з подачею шарів, тінь підоз прадає на нову механу).
Перемикаю в "очередь" і афігієваю від скорострельності і "легкості" з якою старий двигун тягне 110 пружину!
Біжу на радостях до себе в майстерню, швидко заштовхую новий двигун і біжу далі лякати сусідів.
Одиночні - норм. очердь - FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU- ітіт же ж його мать, оце то я бнять пулємьота зробив звук від черги такий, ніби привод щас на першу космічну швидкість вийде.
Вобщем поставив назад базовий двигун, поки не куплю хоча би 120 пружину, ставити двигун "магнум" класу сенсу не має.
Трохи шкодую що купив новий двигун, все ж таки, що не кажіть а проводка, коннектори, та відсутність лампових транз..тобто запобіжників роблять своє діло, імхо.