Пятница, 29.03.2024, 06:35
M-Force
Главная | Мій Golf V - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Радиосвязь » Флудилка » Мій Golf V (Тюнінгнах або як створював комфорт в машині)
Мій Golf V
SamwaДата: Среда, 26.01.2011, 15:25 | Сообщение # 1
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 299
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
Дивно, але при покупці машини не задумуєшся про такі дрібниці як підлокітники, підігрів дзеркал, підстаканники та інші дрібниці. Особливо якщо це перший автомобіль і досвіду 0.

Поїздивши рівно 1 день, одразу загорівся бажанням модернізувати в машині все що можна і не можна, biggrin але з однією умовою, ніякого колхозу, або тру або ну нах.

При такому розкладі все впирається в рамки гаманця та булочки на яких починаєш економити.

Перший суттєвий тюнінг, на який я наважився було встановлення захисної сітки в решітку радіатора, але цей тюн пройшов майже без пригод, окрім секісу з переднім бампером, який щоб зняти тра було всього на всього прочитати інструкцію до «правильної» моделі машини. Коротко скажу, що апдейт вийшов функціональний (як і задумувалось), хоча при певному ракурсі ще й візуальний smile .

Нагода протюнінгувати машину вдруге, випала раптово, зайшовши на форум гольф клубу, побачив пост в якому продавався підлокітник майже «ню» якраз до Гольфа 5 і за просто «смішною» ціною, якихось 1600 грн замість 4500 в ОД (без установки).

Після не дуже тривалих переговорів з дружиною, та певних ультиматумів, вирішено було збіднити сімейний бюджет на вказану вище суму, при умові що більше вкладень в мої «тюнінгнахи» не буде, принаймні в цьому році.

Ну окремо тра сказати, що вкладення довелось робити, ібо підлокітник йшов в комплектації без воздуховода, а це не тру значить, значить надо воздуховод, а ще й саморізи, ібо скотч в ділах тюнінга теж не тру.

Зробивши замовлення в ОД і набравшись терпіння я став чекати завітного воздуховода з саморізами. На диво замість 14 днів, ОД привіз його менш ніж за тиждень.

І вот, наступив суботній вечір. Я закрився в гаражі весь в предвкушенії чюда. Чюдо, мля, довго себе чекати не заставило, і поставило питання раком, ібо нехер без спецінструмента займатись тюнінгнахами…Але ми не пальцем роблені, а тому вооружившись неіпать шальним інтєлєктом і смєкалкой почав розбирати те що розбирається і намагатись не зламати те, що теж в принципі розбираться, але хз як. Побєда була очевидна, з мінімальними втратами у вигляді однієї зламаної хрені (яка в принципі ні на що не впливає, oh really?!) я розшив за допомогою банківської пластикової карточки VISA (рекламу чомусь одразу згадав – «а для Вего остального есть Виза!», цуко вони знали!) центральну консоль та сопутствующу периферію в області важіля коробки передач та ручного гальма.

Кожух.

Тут мене чекав очерєдний мохнатий пісєц… Кожух не знімався ібо заважали як мінімум важіль ручних гальм та як максимум ручка коробки передач. Вооружившись викруткою з 3 подовжувачами та «головкою» на 10 з хитромудрим перехідником під 6-ти гранну біту я відкрутив грьобаний важіль гальм і викинув його нахрен. Зривати гайки з силою затяжки 45 Нм викруткою це ще те задоволення. Далі кожух знявся без проблем (30 хвилин комбінацій і вуаля, кожух валяється в гаражі окремо від машини).

Воздуховод.

Хай йому грець! Трохи більше ніж півметрова «труба», хрен поймеш якої форми, яка іде від пічки під центральною консолью до собсно воздуховоду який є в підлокітнику. Нічого складного, окрім того що він ніхера не підйшов…я блін чуть не плакав, але виявилось що даремно (правильно, зберіг сльози для фінального монтажа), трошки напілінга, чека на силу, матьорого закляття і один край воздуховода (той що в пєчку всовується) вліз.

Трясущимися руками (чек був з ДЦ етак на 40-50) я спробував це все до купи зібрати.

І тут настав просто мага піпєц!!!11

Головоломка
Спробую описати цю картину словами:

Центральний воздуховод з’єднується з воздуховодом в підлокітнику десь по середині під кожухом, який одягається зверху. Для того щоб їх з’єднати тра поставити підлокітник, щоб поставити підлоктоник тра прикрутити спочатку ручку гальм, але якщо її прикрутити то хрен поставиш централний кожух! FUUUUUCCCC…Бнять, таких головоломк я ще не вирішував, задача Ейнштейна це дитячий лєпєт порівняно з цим буаярдом. Майже 2 часа в мене пішло на те щоб зловчитись всі ці деталі крутити в різні сторони і пробувати поставити одночасно. А вони до цього всього ще й не дуже маленькі і не дуже легкі, да і місця для маневру самі розумієте, не квартира, а салон С-класу автомобіля.

Однак є вищі сили на небі, які змилувались і в якийсь момент то все стало на свої місця.

Далі все пройшло майже на автоматі, ндцать саморізів під TORX20 стали на свої місця зі швидкістю яка не вимірюється жодними параметрами.

Зібравши все до купи, я закрив машину і пішов довольний додому в 3.30 ранку.

Примітка: ОД - офіційний дилер.
Спочатку я планував фотоотчет по встановленню. але так увльокся процесом розборки, що забув за фотоапарат, ну а коли згадав, то вже було пізно, да і не до того було cry

З.і. про те що я одним махом ще й проводку тягнув в підлокітник я промовчу, скажу тільки, що окрім проводки я туди ще запхнув USB та AUX-in подовжувачі, just in case, you know wink

 
AsmodianДата: Среда, 26.01.2011, 20:17 | Сообщение # 2
Ам есмь Асм
Группа: Администраторы
Сообщений: 333
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
crazy respect shock
 
sharperДата: Пятница, 28.01.2011, 17:03 | Сообщение # 3
Полковник
Группа: Друзья
Сообщений: 233
Награды: 1
Репутация: 2
Статус: Offline
Quote (Samwa)
Зривати гайки з силою затяжки 45 Нм викруткою це ще те задоволення.

кек. а як ти їх назад затягував? мені щось підказує, що вони не заради лулзів були так затягнуті =)

Quote (Samwa)
Спочатку я планував фотоотчет по встановленню. але так увльокся процесом розборки, що забув за фотоапарат, ну а коли згадав, то вже було пізно, да і не до того було

на такий процесс тре стороннього фотографа полюбасу =)
 
SamwaДата: Суббота, 29.01.2011, 19:03 | Сообщение # 4
Генерал-майор
Группа: Друзья
Сообщений: 299
Награды: 0
Репутация: 2
Статус: Offline
Quote (sharper)
Quote (Samwa)
Зривати гайки з силою затяжки 45 Нм викруткою це ще те задоволення.

кек. а як ти їх назад затягував? мені щось підказує, що вони не заради лулзів були так затягнуті =)


опічатка sad там не 45 а 15 Нм (але всерівно, зривати їх від того легше не було ібо в викрутці ричага немає)
назад затягував так само як і зривав, благим матом smile

кстаті, пару фоток все ж таки встиг зробити:
ДО


собсно кронштейн ручніка

центральна консоль

фініта ля комедія

Прикрепления: 2814516.jpg (84.8 Kb) · 2002368.jpg (86.6 Kb) · 3794813.jpg (97.8 Kb) · 3694298.jpg (78.1 Kb)
 
Форум » Радиосвязь » Флудилка » Мій Golf V (Тюнінгнах або як створював комфорт в машині)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024Бесплатный конструктор сайтов - uCoz